Hur skapa mysfaktor tillsammans med forskningsläge, metod och begreppsförståelse

Hur fan går man tillväga? - Försökte med en tänd kandelaber (ja, ljusen i den är i alla fall tända), latte och icke att förglömma, den snart legendariska blå fleece-jackan.

Hur det gick? - Marginell mysfaktor, men jag försöker drömma mig bort och låtsas att jag är ett författargeni som sitter och filar på det nya mästerverket...dock jävligt svårt att bortse ifrån att man sitter med ett pissigt examensarbete till Malmö fucking (låtsas)högskola.
Inte ens latten är god eftersom det är min fjärde eller femte idag. Börjar bli överdoserad nu.

Ska förresten vicka igen på onsdag. Ännu en gång ska ett gäng elever få ta del av min enorma kunskap i matte och fysik Denna gång dessutom enbart nior, herre min Gud vad jag kommer att tillföra mycket som har med ämnena att göra.



Här vill jag vara just nu - i lägenheten på Via Vitellia 49, Roma.


Men jag får väl hålla tillgod med min kandelaber i Malmö.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits