Half a woman, half a shadow

KOM IGEN, KOM IGEN, KOM IGEN NU FÖR FAN!!!
Måste ta mig ur den här motviljan att skriva examensarbete. Har hittills bara filat på det jag redan skrivit ju. Ska träffa min handledare i morgon och han vill ha resultat! Måste ta itu med enkäterna. Fan vad jag hatar detta!

För övrigt är sonen hemma från skolan, igår och idag. Kändes ganska labil, lite febrig och helt slut, sov tre timmar på raken när han kom hit igår på morgonen.
Jag skulle fanimej också kunna sova tre timmar på raken, om inte mer. Är så jävla trött, börjar misstänka att jag blivit biten av någon tze tze fluga eller nåt. NOT NORMAL at all!

Ska förresten vicka i Skurup på fredag. KUL KUL!
Personalassistenten ringde 07.30 i morse och jag var helt väck. De behövde folk idag med men det orkade jag fan inte. Synd bara att det inte är i "min" arbetsenhet, men såklart ska jag ära dem med ett besök vid tillfälle.

Grattis till snyggKhemiri som igår tilldelades tidningen Vi:s littertaurpris, ett stipendium på 25000 bagis. Han drar in fett med cash den mannen och verkar plötsligt vara överallt. Inte mig emot, dock!



Tja, vad säger man?


Jag MÅSTE börja med att ta fram de där jävla enkäterna...

BAJS, KISS och annat kladdigt, äckligt och illaluktande.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits