Aggressioner

Alltså, jag vet inte var jag ska börja eller egentligen inte vad jag vill få ut av detta inlägg, eller vet egentligen inte alls överhuvudtaget vad jag vill ha fram...

Jag blir bara så upprörd över vissa bloggares inskränkthet. Framförallt vissa modebloggare som fan inte verkar göra annat än planera nästa timmes inköp, ta på sig "dagens äckligt genomtänkta, fantasilösa och mainstream outfit", ställa sig framför kameran och självutlösaren för att visa en massa likar hur snygg hon är idag. ÅHHH, jag vill bara kommentera i dennas gästbok men vet att det inte leder någonstans och att jag själv framstår som ett jävla offer om jag gör det samt att jag egentligen inte ska göra det, för man har ju faktiskt bloggen för sitt eget ändamål. Samtidigt är det ju så att man offentliggör sig själv, sina åsikter bla bla bla och då måste man fan kunna ta kritik också, men det är ännu ett problem...

HÄR kan jag dock spy min galla!
Det sjukaste är nog ändå att jag inte kan låta bli att läsa den här bloggen. På något sätt vill jag nog reta upp mig. Eller så är det för att ge mig ytterligare perspektiv på hur tillvaron INTE bör se ut, vilka kvaliteter man bör ta fasta på bla bla bla.

Nu ska jag ju inte hyckla, kläder, utseende osv är en mycket stor del av mitt liv men herregud det finns en gräns!

Ja, det blev varken bättre eller mer än så här.
Jag är lite lugnare i alla fall.

Kommentarer:
Postat av: mezzie

Ja kan bara hålla med om en del som bara bloggar om dessa "Dagens outfit" Ok nångång men hallå inte dagligen! Själv gillar jag dem som skriver om sitt liv,och inte alla dessa modebloggar,ok vissa som har det kan faktist vara trevliga att läsa IBLAND
:-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits