Freitag

Hmmm ja, en mycket mycket lugn fredagkväll är avverkad. Är helt slut och krasslig. Skulle egentligen gått
på inflyttningsfest hos H idag men kom alltså inte iväg. :(
Det är Berlin som sugit musten ur mig, fast det är ju enbart av godo förstås.

Ja Berlin ja, hann fan knappt checka in på hotellet förrän man skulle checka ut igen kändes det som
...fy faan vad tiden går fort!  Vi hade iaf underbara dagar som innehöll både glädje, tragik, eftertänksamhet, lärdom, fest,  rum på 29:e våningen, en överfet skybar på 37:e, världens största frukostbuffe..och skoskav och svullna fötter. Fan vad vi gick och gick. Där är en massa att se i Berlin typ! Det är stundtals ett mycket tungt arv den staden har att bära, liksom så många andra ställen i Tyskland förstås.

Nu är vi som sagt hemma i vardagen igen och det var TUNGT att stiga upp klockan 07.10 i morse för att gå på seminarie. Har sedan dess varit utslagen. Tog dock en runda i stan efter seminariet, hade Andi i mp-3
spelaren och njöt. :) Sen kraschade jag när jag kom hem och beslutade mig då för att det smartaste jag
kan göra är att stanna hemma och vila denna arma kropp, vilket jag ju gjorde och nu har jag slutit cirkeln
för ikväll så,

GUTEN NACHT!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits