Bladibladibladi

ÅÅHH, då får jag väl blogga igen.
Men varför gör jag det om det bara känns som ett måste? Jävligt bra fråga!

Är så jävla deppig, allt känns så jävla jobbigt...har nog PMS vilket ju framkallar sådana känslor.

Måste skriva några jävla arbeten till pisskolan som vanligt, men tack och lov har vi utvärderingsseminarie den 1 juni, alltså om en vecka, sen slipper man den jävla låtsashögskolan under några månader, sen är det bara EN TERMIN kvar!
En kursare berättade förresten om någon form av station på Lundakarnevalen som gick ut på att man skulle söka stället där kunskap ej finns, gissa...Jo, Malmö Högskola! Muhaha.
Vi var fem stycken som, som vanligt stod och diskuterade den höga nivån på MAH och alla var ense om att man numera absolut inte vill ha frågan, vad man sysslar med för då är man ju tvungen att säga att man läser på MAH och då dessutom ännu värre, hujeda mig, på Lärarhögskolan vilket ju är the lowest of the lowest. Vi kom fram till att man nog gärna börjar sin redogörelse med att man läst det och det i Lund och nu läser man en 60 p kurs för att bli behörig lärare. INGEN vill bli förknippad med de långa programmen på MAH. Det är för fan fruktansvärt att man känner så, och att så många känner så, det måste fan betyda att något är seriöst fel på den där jävla skolan! Eller hur?

Annars har det ju faktiskt varit lite kul som hänt, ett historiskt VM-GULD samt att den enda värdiga vinnaren, Jessica vann BB!  Fast VM-guldet var ju förstås mest betydelsefullt! Jag älskar, TRE KRONOR!!

Ja nä, nu får jag väl ta mig i kragen som man säger och ÅÅÅHHH vad jag vill göra något som har med lärarutbildningen att göra. Först ska jag spruta lite av världens mest underbara parfym på mig, Miss Dior Cherie, vilken blev min på Tempelhofs Tax free efter många vändor på Åhlens för tjuvsprut. :) (fan vad gladporrigt det lät förresten) Den kan iaf hjälpa till att ge någon form av lyx i denna hemska vardag!

http://www.escentual.co.uk/Christian-Dior.html

Ha en bättre dag!

POSS HAJ!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits