And we should be crying

But we can't stop laughing
No, we can't stop laughing


Denna textrad är refrängen i en av de vackraste låtar jag någonsin kommer att höra. Herregud vad den killen kan sjunga!! Men det blir väl så när man går igenom en sorg jag inte förstår att man någonsin kan återhämta sig ifrån...
Köpte hela skivan till sambon i 30-års present (japp idag kom den, den tredje nollan) och var ganska skeptisk då blues/country inte riktigt är min/vår melodi men den är faktiskt så jävla bra. Andi Almqvist sjunger med sällan hörd inlevelse och har skrivit helt fantastiska texter. Det är verkligen som de skriver i recensionerna, typ att han låter som en ärrad och rynkig gammal amerikan medan han ju i själva verket är en malmöit i sina bästa år, (d.v.s. thirttysomething) :)  vilket är väldigt svårt att tro!

Ja, nu har jag lovprisat och måste göra mig klar för school!

Poss Haj

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits