And then we take Berlin

Ja, jag är väl just en bra bloggare...

Har tappat sugen helt tror jag. Känner mig mest tvungen att blogga men vet fan inte varför för det är ju typ tre människor som läser och så jävla intresserade är ni nog inte att ni bryr er om jag skriver eller inte...muhaha.

Mmmm, åker till Berlin i morgon och har NOG äntligen packat klart...tror jag. Fan det är ett av mitt största gissel, att packa, eller kanske att bestämma mig i en valsituation överhuvudtaget. Jag är så jävla velig! Så nu har jag packat för en vecka ungefär och vi ska vara borta i tre dagar. Men jag vill ju ha valmöjligheter, måste ha det!

Gillar inte att flyga sådär överdrivet mycket. Fast det har blivit bättre och bättre, nu har jag "tränat" några gånger under några år och jag har ju överlevt varje gång, men det är ju så att jag stundtals verkligen tror att nästa gång ska bli den sista, typ DENNA gången kommer vi verkligen att störta.

Ja iallafall, i morgon klockan ca. 06.10 sitter jag och sambon på Kastrup och dricker vin och röker cigg. Kanske lite tidigt kan tyckas men det är just den stunden som är halva nöjet med att resa, att sitta på flygplatsen (iaf om det är en någotsånär stor flygplats) med förväntningen som spirar i kroppen och insupa atmosfären som bara kan upplevas på en flygplats där hela världen verkligen möts. Så vin och cigg blir det oavsett vad klockan är. Tyvärr får man ju stiga upp runt 04.20 men va fan...?

Annars har det varit en helt ok vecka och en mycket bra helg. Fick dock jobba på som fan för att hinna skriva två pissarbeten till skolan då de ska vara inlämnade när jag är i Berlin, det var ganska körigt, fast det var nog värre innan. Vet dock inte om jag förstått uppgifterna rätt eftersom jag missar föreläsningarna som behandlar dem, men jag orkar inte bry mig.
Helgen var mysig med grillfest här på gården i fredags. Sonens klasskamrat (och numera siamesiska tvilling eftersom de nästan är fastvuxna i varandra) sov över vilket ju alltid är kul. I lördags var vi på försvarets uppvisning på Ribban, på Kallis och drack lite öl sen på Sultan Palace och åt turkisk buffe på kvällen. Idag har vi varit i den nya jävligt häftiga skateparken och kollat på någon internationell uppvisning, sonen gillade det som fan medan jag mest frös och sambon som är gammal skatare inte var så impad över förmågorna. Nästa helg blir det nog dock bättre då världseliten kommer dit, det blir nog jävligt häftigt!

Jävlar vad jag kom igång att skriva men avslutar nu med en dagens, sen är det BB live, sen ska man FÖRSÖKA sova några få timmar.

Äter: Inget.
Dricker: Citronvatten.
Lyssnar på:
Jose Gonzales på tv:n.
Ska göra: Se BB live. Packa det sista. Vara flygrädd. Försöka sova.
Läser: Ingenting.
Är:
Flygrädd men förväntansfull.
Vill: Att klockan ska vara 06.10 i morgon.
Humör: Salig blandning men mest glad förstås. Möjligen lite förvirrad oxå.
Har på mig: Blå t-shirt med något tryck på. Svarta slappbyxor. Beige "Kurt Cobain" kofta. Blå Ikea morgonskor.
Dagens ord: Berlin!

Förresten, hjärtat läste din blogg och såg honom framför mig. Är lessen för att jag inte ringt, det har varit så jävla mycket...hoppas det är ok och hoppas det är ok med er...Saknar dig! Ta hand om er, hörs snart!

PUSS PUSS


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits