Törst

Äter: Ingenting. Har nyss ätit frukost, rostade mackor med blåbärssylt och ost.
Dricker: Ingenting. Drack kaffe med havremjölk till frukosten.
Lyssnar på:
Datorns surrande. Tangentbordssmatter. I´m from Barcelona i huvudet.
Ska göra: Städa. Gå och handla vintilltugg, typ Japanmix eller nåt. Svärmor och sambons syster kommer kl.16.00. Kl. 18.00 ska vi till Sultan Palace och äta turkisk buffe.
Läser: Dessa frågor samt mina svar, som vanligt.
Är:
Bakis! Törstig! Rastlös.
Vill:
Inte vara bakis mer. Att en städerska kommer hit och totalrengör hela lägenheten. Kanske skulle man anställa en piga, som det så fint kallas...
Humör: Både bra och mindra bra.
Har på mig: Den numera omtalade velourmorgonrocken. Beige spetsnattlinne. Blå Ikea morgonskor.
Dagens ord: Coca cola! (vill ha)


Jag har i veckan vikarierat för en lärare som varit på semester. Igår kom hon tillbaka men jag tog ändå hennes religionslektioner som en del av VFT:n. Hon satt med och lyssnade och sa efteråt att hon tyckte jag var så enormt duktig och kunde så mycket som inte hon kunde. När hon sen gick och handlade köpte hon en bukett tulpaner till mig som tack för hjälpen och, som hon sa, "för att jag gjort ett så fantastiskt bra jobb". Gud vad glad jag blev och gud vad gulligt gjort av henne!

MÅSTE DRICKA...vatten, hur kul är det på en skala...?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits