Tjat tjat tjat









Skorpionen    (6 -12 Mars 2006)

Trädgård och lantlig miljö är det bästa för dig. Där får du uppleva din finaste kärlek. Du får det omväxlande med såväl glada som litet bistrare dagar. Du klarar av dem alla och ditt entusiastiska sätt ger dig glädje och framgång. Ekonomin känns bra du får ett extra tillskott till din börs. Du har även lyckan med dig i spel och då bäst med lotter.
Lyckotal: 20, 25, 26, 29, 38, 40, 43. Bästa lyckotal är 25



Ser väl bra ut tycker jag!
Kanske ska slå till med en lott eller två då...♣

Hmm, jag har nog ändrat i skrivmallsjusteringarna, men det får bli så här nu.

Idag är jag (o)frivilligt ledig och tänker njuta som fan av det. Ska slänga i några maskiner tvätt eftersom jag hade sån tur att eftermiddags tiden var ledig. Annars vetifan när nästa tid hade blivit? Är ju inte ledig ett jävla dugg denna vecka, förutom idag då, som faktiskt kom extremt lägligt. VFT tis-fre och jobb lör-sön. Verkligen sådana veckor man drömmer om!! NÄÄÄÄÄ. Pust.

Fan, jag måste ut och resa snart! Känner att jag bara måste komma iväg, är så satans jävla trött på detta land där det bara snöar hela tiden. Dessutom vill jag bo på ett lyxigt hotell och bara vältra mig i lathet och frukostbuffe.

Jodå, bantningen har börjat! Åt fyra Wasa sesam, två med enbart smör och två med smör och ost till frukost. Kaffe och snart apelsinjuice till det. Får ju faktiskt börja inom rimliga gränser och jag var verkligen hungrig så det fick bli så. Och jag vet att apelsinjuice inte är bra om man tänker utifrån ett kalori-GI-socker perspektiv, men nu fanns det hemma och jag behöver dessutom C-vitamin, så det fick bli lite onyttigt. Denna "bantningsgång" ska jag dessutom faktiskt vara realist och inte fanatiker. Man ska fan må bra oxå! Och jag är ju faktiskt inte tjock, det kan man väl inte vara om man har storlek 27-28/32-34 i jeans...? Eller?
Mitt senaste köp, mina stuprörsAcne från i julas är 27/32 och det är även de som är måttstocken just nu. För tillfället känner jag mig som en stoppad korv i dem, alltså inte bekvämt! Målet är således att de ska sitta som de gjorde när jag köpte dem, d.v.s. INNAN jag slutade snusa och tugga nikotugg och hela jävla kroppen flippade ut med århundradets magkatarr, svullnad och viktuppgång. Underbart! Tur man feströker så det fortfarande finns någon balans kvar i min arma ( och numera lite småtjocka) kropp.

Skit i det nu. Ska väl fan egentligen vara glad att man överhuvudtaget har mat.

Have a nice day! ♥

(Ja, jag har precis hittat specialtecknen!) :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits