Snorkel

Godkväll i stugan!
Fan vad längesedan sist!
Har faktiskt knappt haft tid, lust eller inspiration till att blogga...kanske iofs mest brist på inspiration.
Ibland känns det som om man bara skriver för att det ska vara på något sätt, som nu t.ex.
Fast nu är jag ju iofs lite småfull så då passar ju det mesta.

Idag har varit en bra dag! Efter heminredningsköp, lite kläder o sånt avslutades dagen med poolbad, bastu och vin på sambons jobb ( källaren är inredd till relaxavdelning, typ) Är dock inget storfan av bastu så det blev bara en runda där, desto mer vin istället :)

Avslutning i hemmet blev Burger King, milkshake och vin. Sonen är hemma därav det valet om någon undrar.
Ser jävligt mycket fram emot att få sova tills jag SJÄLV vaknar i morgon! Även om detta blir lika tidigt som de senaste veckorna, d.v.s. mellan 05.30 och 07.15 så skit i vilket för då är det jag själv som avgör om jag ska stiga upp och inte en jävla ettrigt pipande jävla väckarklocka.
Ser även jävligt mycket fram emot en helg som är oplanerad. Det innebär ju att vi har alla möjligheter till någonting, även om det innebär inte ett skit, vilket känns underbart. Vilken jävla logik som är inneboende i den meningen. HÅ HÅ. Jo, jag ska hämta en undanhängd GUL kavaj på H&M som jag nu bestämt mig för är jävligt snygg och som jag skiter i om halva Malmoe går omkring i, för den är snygg!
Fingerdockan, Einstein är för övrigt en ny kylskåpsmagnet.

Var förresten på kvällsföreläsning i går om rockens (musikens) inverkan på murens fall och DDR:s självständighet. Tyvärr ganska torftig föreläsning men jävligt intressant innehåll ändå. Hörde snuttar av låtar av "Östberlinband"  (konstig stavning, är det så?) ett av dem, Sundow (tror jag det stavas) gjorde en låt som de claimade som DDR:s nya nationalsång, Born in the DDR, den var jävligt cool. Blev ju såklart inte så poppis av staten kan väl överflödigt tilläggas. Nä fan va dryg jag blev nu. Fyllekvällscigg, vatten, borsta tänderna och skönhetssömn som i allra högsta grad är nödvändig nu! Undrar vad jag tycker om mina meningsbyggnader  och innehållet i denna blogg överhuvudtaget i morgon...

Förresten, förresten så ska ju jag och sambon till Berlin den 15 maj, det kom jag ju på nu i samband med detta, hur fan kunde jag glömma det!!?? Har förresten, förresten inte bokat hotell än, kanske ska göra det, typ i morron!! YEAH!

Guten Nacht

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits