I need some fine wine and you....

Mätt som fan men ändå sötsugen. Dricker vin och tittar på sambon, sonen och sambons syster som ska sova över. De två sistnämnda tittar på tv och myser i soffan.

Sultan Palace var verkligen över all förväntan. Jättegod mat och bra sortiment, eller vad man säger, för en veggie som jag. Om jag måste välja var nog ugnsbakad potatis och cous- cous i någon röd röra godast...fast allt var jävligt gott!
Dessutom snorbilligt, maten kostade 79 kr/pers och husets vin 150 kr för en karaff. Jävlar vad gött det är att leva ibland! :) Delade en portion baklava med glass med svärmor till efterrätt.

Sambon beskrev nyss för sonen och systern hur jag var som "rockdrägg" för tio år sedan. Smickrande må jag säga!

Nu verkar det vara upptakt för brottningsmatch mellan en vuxen och två mindre vuxna, Jag tänker INTE delta!

Stick with my wine. Dock inget vidare fine wine utan någon ganska billig variant i box.

Var och kissade på OLearys innan och fick flashback till världens mest underbara söndag för en vecka sedan.

Goderkväll

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits