En dagens

Äter: Läkerol, Blue fruits och solrosfrön i väntan på middag.
Dricker: Ingenting just nu. Har däremot druckit massor av kaffe tidigare. Ska dricka vatten till maten.
Lyssnar på:
Datorns surrande. Tangentbordssmatter. Milky-Be my world i huvudet.
Ska göra: Plocka undan kläder.Toasts till mig själv och resterande, snart hemkommande familj. Äta. Slutplanera lektion till i morgon. SLAPPA. Se på Lost.
Läser: Dessa frågor samt mina svar, som vanligt.
Är:
Trött. Hungrig. Nöjd med dagen.
Vill:
Att resten av familjen ska komma hem.
Humör: Bra faktiskt.
Har på mig: Grå Cheap Monday. Svart singoalla top. Svart kofta. Långt halsband av gula indianpärlor. Kum-kum ring (som jag alltid bär).
Dagens ord: Fågelinfluensa

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits