Crääpp

Jag är så trött nu ju!
Vill ju så gärna gå på, Svenssons och lyssna på en av världens vackraste män, Jonas Hassen Khemiri när han läser ur sin nya bok, Montecore men jag orkar fan inte. Blä för mig!

För övrigt var det en jävla massa tjat om kvinnor, könskvotering och jämställdhet hit och dit på nyheterna. Tyckte det var konstigt att de lyckats samla alla dessa likriktade nyheter till en och samma dag, ända tills det gick upp för mig att det ju ÄR, Internationella kvinnodagen idag.
Ställer mig dock fortfarande frågan om jämställdhet är att tillämpa (köns)kvotering? För det är ju alltid någon som blir diskriminerad i sådana fall. Eller? Jag är öppen för alla argument!
Njäe, jag tror inte att jag vill ställa upp på det och jag är givetvis FÖR jämställdhet mellan könen och mellan MÄNNISKOR!!

Nu ska jag koka soppa!

Vill dock fortfarande till, Svenssons!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits