Utanför word dokumenten

Tjoho!

Är fan helt fyrkantig i huvudet nu och ser bara  dansande bokstäver vart jag än tittar...och ändå sätter jag mig här och skriver...make sense!

Vilken maratonstud jag är. Får flashbacks till en och annan uppsats man skrivit i sina dagar.

Har ju faktiskt skrivit på mina pissinlämningsarbeten (ja båda två parallellt) nästan hela tiden från ca 11.00...men vetifan om det har gett så mycket som det låter...

Nu ska jag i alla fall hålla lite kväll, får se om jag orkar ta upp det lite senare...måste nog det förresten, men känner att inspirationen är NOLL.

Dessutom, för att fortsätta skriva måste jag läsa in mig och det orkar jag fan inte!

I morgon ska jag träffa basgruppen för vidare planering av upplägget inför redovisningen av det ena pissinlämningsarbetet på onsdag.
Förresten ska båda pissinlämningsarbetena in på onsdag.
Bra planerat, Malmö fucking Högskola, ännu en sak som gör att ni skjuter i höjden!
Det verkar vara så fantastisk bra kommunikation mellan lärarna på den skolan!

Efter det ska jag iaf träffa en kompis som ska flytta till NORRLAND och doktorera.
Vi skulle egentligen firat av henne med massor av vin men det håller inte med min planering...where´s my life?

Ska snart laga nyttig middag, kokt palsternacka, rotselleri och broccoli med några sojakorvar, sambon får väl ha köttbullar och makaroner oxå.
Typ jävligt hungrig, har ätit ett äpple, lite solroskärnor en bit mörk choklad (90%) och druckit 2 liter kaffe...

Undrar vad det är på TV i kväll?

Milky - Be my world är så opretantiöst jävla bra!
Undrar om grannarna oxå tycker det?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits