SVART

God jävla morgon...

Usch vad livet känns meningslöst nu!

Är så jävla trött på att plugga, vill inte ha med Malmö fucking högskola att göra mer!

Årstiden gör ju inte saken bättre, kallt, blåsigt, ruggigt och mörkt, va fan!? Man är ju som en jävla zombie, kan inte komma ihåg när jag kände mig utvilad sist...

Nu rullade grannen upp sin rullgardin...
Han har förresten alltid tänt, när man än är uppe på natten lyser en lampa hos honom.
Jag tror han är mörkrädd faktiskt...vilken annan förklaring kan man tänka sig?
Eluppror på sitt eget lilla vis?

Idag ska ägnas åt att plugga, jättekul!

Har ju två pissinlämningsarbeten till onsdag, varav det ena är ett grupparbete och det andra ett mastodont arbete känns det som. Har för övrigt inte ens börjat på detta...
Gemensamt för båda är att de känns lika meningslösa som allting annat på MFH.

Grejen är dessutom att det inte bara är jag som tycker såhär om MFH. Vågar faktiskt säga att 90% av mina kursare har exakt samma inställning som jag och då är det något som är snett!!


Give me some spirit!

Ska prova och se om kaffe och The Embassy klarar det...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits