Kan inte komma på någon rubrik

Skulle gå till skomakaren med mina stövlar....i fredags!

Kom på det nu!

Kylmannen var här i morse och lagade vår kyl som stängt av sig till och från sedan helgen.
Han satte även in en ny lampa, har inte haft ljus i den på några år. Det är ju såå svårt att byta själv!
Det är riktig lyx med ljus i kylen! :)
Nästa projekt borde bli att frosta av frysen...mer än hälften av dess innehåll är is. En annan gång...

Jag börjar nu bli klar med pissinlämningsuppgifterna, är nog i stort sett klar förresten, ska bara låta dem vara ett tag och sen läsa igenom dem för att slutgiltigt bestämma mig, men som det känns nu så bryr jag mig inte ett skit mer!

FAN VA SKÖNT!!!

I morgon ska vi redovisa den ena genom att spela upp ett rollspel som är jävligt roligt, tycker vi iaf :)

Tänkte ge mig ut på en joggingrunda med mp 3 spelaren, men halsen är lite knas dessutom är det kallt och jag är sliten.
Men va fan, det som inte dödar...

Har precis ätit fullkornsmackor så jag får i vilket fall som helst vänta minst en timme.

Tjo, vilken nysning jag lade av precis!

Hmmm, var det inte mer jag skulle skriva...nähä.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits