Jag är så jävla trött!

Försovit mig, halvt med vilje och halvt oplanerat.
Hade ställt klockan på 07.10 för att gå till föreläsning nummer ett, 08.15 men den beslutade jag mig för att skippa när klockan ringde.
Ställde om till 08.10 för att gå på nummer två, som börjar 10.15. Steg upp och gick en runda i lägenheten och tänkte att jag kunde vila fem minuter, visst!
Vaknade 08.50 när sambon skulle köra till jobb, han trodde att jag skulle skippa det helt eftersom jag inte gått upp.
Såldes sitter jag nu här i godan ro och har bestämt mig för att gå till del två av andra föreläsningen, d.v.s. efter pausen som jag antar att de har runt 11.00. Orkar verkligen inte försöka hinna till 10.15.
Kan ju iaf gå på en och en halv föreläsning idag då. Den tredje börjar 13.15.
Trodde först att denna föreläsningsdag skulle vara till 17.00 men blev väldigt glad då jag såg att den bara håller på till 15.00!

Ja, det var väl en lagom utförlig redogörelse av min förmiddag.

Usch, det känns som om jag håller på att bli duktigt förkyld, känner väl igen tecknen, har typ blivit jävligt van vid dem nu under denna jävla pisseårstiden...

Nu måste jag piggna till!
Kör på, It pays to belong som vanligt :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits