??

Nyjoggad och nyduschad!

Underlaget var verkligen inte det bästa, isdrev, snödrev och barmark om vartannat.
Trots detta gick rundan fortare än den brukar!
Kan det verkligen vara så att två och en halv dags nikotinfrihet redan märks på kondisen??
Låter inte troligt men rundan gick iaf fortare, trots att den borde gå långsammare med tanke på underlaget, som sagt...

Mötte sonen som var på väg med fritids till en lekplats. Ringde dit när jag kom hem och sa att han kunde gå hem direkt när de kom tillbaka.
Hade satt 17.00 eftersom jag inte riktigt visste hur min dag skulle se ut idag, fick lite dåligt samvete över att jag var ute och joggade när han var på fritids, men jag vet ju att han gärna är där till runt 16.00 de flesta dagar och nu kommer han i vilket fall som helst hem snart!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits