Enkätdags :)

Yes, hittade en enkät hos Emmaria! (kan inte direktlänka, nej)

Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Grön
Längd: 165 cm
Studerar: Högskola
Arbetar: Personlig assistent, en helg i månaden
Favoritklädesplagg: JEANS!
Har alltid med mig i väskan: Börs med innehåll, nycklar, försvarets hudsalva, läppstift, mobil, nikotintuggummi och agenda
Läsk jag dricker: Coca cola light, Coca cola, Fanta och Sprite Zero
Tatueringar, piercings: Ett hål i vardera öronsnibb samt två tatueringar, TYVÄRR....
På datorns skrivbord har jag en bild av: Simon Ohlsson i Silverbullit!
Imorgon kommer jag: Slappa...tror jag
I sommar kommer jag klä mig i: Jeans, romantiska blusar, kjolar, flip-flops, ballerinor, tantklänningar, bikini och en massa annat obestämt, hur ska jag kunna veta nu?
Jag är född: I oktober
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Får väl vara tråkig och säga Carrie, kommer inte på någon annan...
Mitt rum har väggfärgen: Vit hall, vitt kök, vitt vardagsrum, grönt i sonens rum och ljusblått sovrum (har bytt rum med sonen)
Min all time favourit parfym är: För svårt att svara på, finns ju så många men en som alltid hängt med är Intense de Lancome

Nu ska jag: Dricka mer kaffe
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Ha ha, orkar inte börja rabbla..
Senaste blogg jag upptäckt: Vet ej, läser så många nya varje dag

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits