Another morning stoner.

Morgonkaffe utan nikotin är just nu a pain in the ass!

Faktiskt den jobbigaste morgonen hittills...men jag vet ju att attackerna går över, börjar redan nu gå över...

Jag är ledig idag igen, lyx, men förstår mig inte på mig själv att jag inte går och lägger mig när sonen  gått till skolan. Jag är trött och skulle nog väl behöva sova men något inom mig stretar emot, dumt!

Ska träna sen och tror att det kommer att bli väldigt skönt. Får se om den nya ballmaskinen används idag, är fortfarande lite öm där bak sedan upptäckten i lördags, men det lutar väl åt att jag kommer att sitta i den, jag är ju inte den som i första hand lyssnar på min kropp...
Blir även en promenad fram och tillbaka till gymet eftersom sambon har cykeln, extra motion!
Synd bara att jag fortfarande inte bett sambon att föra över de nya låtarna i mp3-spelaren...jag vet nämligen inte hur man gör! Aja får väl hålla tillgodo med de ca. 3000 st som finns i den för tillfället, börjar dock tröttna rejält!

Förresten, ett av våra träd på gräsmattan finns inte mer! Det blev nersågat igår p.g.a. almsjukan.
Jättekonstig vy från köksfönstret nu! Tur att det inte var "våra" träd här precis utanför våra fönster, då hade jag blivit jättelessen!

Nu blir det mer kaffe och P3!

Kommentarer:
Postat av: Kimpe

tänkte bara tacka för din kommentar..

å sen undrar jag varför du dricker kaffe utan koffein??


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits