Vetnte

Ska snart maila inlämningsuppgiften till min lärare. Fy fan vad missnöjd jag är, men skiter fullkomligt i vilket! Får ju ta en eventuell komplettering isåf. Samtidigt känns det skönt att vara så jävla nonchalant över något som ska lämnas in, tyder ju på att man är mänsklig! Jag är så jävla ambitiös annars så detta behövdes nog...Dessutom känns det som en liten personlig hämnd mot Malmö fucking högskola, för att den är så jävla kass. Fast iofs, den förlorar ju inget på att jag lämnar in ett skitdåligt arbete, men just nu, i min snedvridna omvärldsuppfattning känns det bra iaf, så det så!
I eftermiddag måste jag då skriva ett nytt litet arbete, som ska vara klart i morgon kl. 08.15. Detta fick vi besked om på föreläsningen i måndags. När jag då sa att vi ju faktiskt hade det som ska in idag (det är samma lärare) sa han, "ja men det ska ju lämnas in kl. 12.00 så då har ni ju hela eftermiddagen på er till detta". Jävla diktator! Kan man få lov att ha ett jävla liv?
Jag ska dessutom titta på Anja, varvat med hockey!

Idag ska jag inte äta godis! Idag ska jag bara äta extremt nyttiga saker, som tex. frukt och grönsaker!
Ska gå till hälsokostaffären och eventuellt köpa typ, Tonidrain eller Biodrain, eller va fan det nu än heter.
Samlar på mig en massa vätska, är väl antagligen ännu en jävla bieffekt av nikotinstoppet. När fan ska det bli något bra av det? Än så länge har det fan bara varit skitsaker! Min kropp är helt fucked up!

Undrar en sak om denna blogg, hur länge är den gratis, får man ett visst utrymme att fylla och sen börja betala? Någon som vill svara på detta? För jag orkar inte leta upp den informationen någonstans.


Clap your hands and say, YEAH.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits