Turn around

Ska tvinga mig iväg och träna sen/snart, eller nåt.

Bara så jävla trist att gå dit i detta skitvädret, helt vått!

Magen är inte som den ska vara men det är iaf inte maginfluensa (eller vad det nu var) längre utan magkatarr som heter duga. Så fort jag äter svullnar magen upp och gör ONT.
Var och köpte nya kapslar igår men tog inte Losec då apotekstanten sa att de jag fick på recept tidigare innehöll exakt samma verksamma ämne som Losec och de var inte så jätteverksamma, så hon tipsade om andra som jag då köpte. De var dessutom billigare än Losec!
Har därmed stora förhoppningar om att slippa se ut som om jag ska föda barn vilken dag som helst samt slippa ha så jävla ont!

Angående niktotinstoppet så har vi varit tuggummi- och snusfria i två veckor på fredag. Jag fuskade dock med två cigg i fredags på bebiskalaset, som blev ganska vinrikt...men detta var faktiskt inga cigg jag behövde röka, var inte så sugen utan tog dem delvis som sällskapsrök och för att det var gott. Men jag vet att jag hade klarat mig utan dem. Dessutom tycker jag inte att två cigg är något att orda om, i vanliga fall kan jag under en vinkväll hinna med ett paket, så de så.
Känns jävligt bra nu faktiskt, har inga abstinenstoppar utan tänker på tuggummi/snus lite då och då.
Cigaretter tänker jag ju aldrig på om det inte är fest så dem bekymrar jag mig inte om överhuvudtaget. Vill verkligen aldrig mer bli en heltidsrökare igen, det är jag och min fysiska och psykiska kropp fullständigt överens om!

Förresten så är ju, We're from Barcelona så himla banalt bra!
Vill ha den NU!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits