Pust och stön

Hittade denna hos, NINDI (ja, nu får någon gärna förklara för mig hur man direktlänkar till någon utan att behöva skriva hela adressen, alltså att länken bara blir namnet, que pasa?)

Hmm, detta kräver faktiskt tankearbete och självrannsakan.

ÄR: Mamma. Varmhjärtad. Social. Grov i munnen. Egoistisk. Disträ. Rastlös. Älskvärd. Motsägelsefull.
GER INTRYCK AV ATT VARA: Självsäker. Extrovert. Ickeurtypen för en mamma. Snäll. Vimsig.
KAN: Tycka en massa. Dagdrömma. "Läsa människor".
BLIR GLAD AV: Familj. Vänner. Kärlek. Sol. Uteserveringar på sommaren. Musik. Fest. Shopping. Resor. Samt en massa annat såklart. Skulle ju kunna fylla en sida om allt som gör mig glad.
HAR: Egentligen allt vad jag behöver men mycket vill ju alltid ha mer....
VILL HA: Se ovan.
SKULLE VILJA: Vara ekonomiskt oberoende. Vara klar med min utbildning. Just nu vara frisk. Förresten så vill jag att jag själv och alla jag bryr mig om skulle få leva resten av sina liv sjukdomsfria!
TYCKER OM ATT: Ge och få kärlek. Få bekräftelse. Att lyssna på bra musik tillsammans med några flaskor gott rött vin. Vara tillsammans med dem jag älskar och tycker om. Träffa nya intressanta människor.
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: Musik. Mode. Litteratur (både fack-, skön- och medielitteratur)
BRYR MIG OM: Min familj och andra nära och kära. Rättvisa.
TRIVS MED: Att vara tillsammans med nära och kära. Mina böcker.(som jag jobbar på att ständigt utöka) Min musik.(som jag oxå jobbar på att ständigt utöka) Min garderob (som är det jag jobbar allra hårdast med att ständigt utöka) Festkvällar. Lugna hemmakvällar framför tv:n med mycket godis på bordet. I vissa fall ensamhet. Och så mycket mycket mer förstås.
KÄNNER OBEHAG INFÖR: Trånga utrymmen. Spindlar och andra småkryp, flygande som gående. Havsdjup. Det alltmer ökande våldet i vårt samhälle och med det sonens uppväxt i Malmö. I vissa fall ålderdom.
PLANERAR ATT: Åh vad svårt! Har ingen hundraprocentig långsiktig planering förutom att ta examen. Kortsiktig planering är iaf att BLI FRISK!
BOR I: Ribersborg i Malmö.
SKULLE VILJA BO I: Många olika ställen, en stor vacker lägenhet med havsutsikt. Ett stort hus/en gård på landet, en fet etagelägenhet mitt i Rom, eller i någon annan rolig storstad.
KLÄR MIG GÄRNA I:  Märkesjeans (ja, jag erkänner, jag är petig när det gäller jeans, tyvärr) i alla dess former. Romantiska blusar/topar. Kavajer. T-shirts. Linnen. Bohochict. Damigt/tantigt. Rockigt. Ja, således en salig blandning. Basen i min garderob är iaf märkesjeans och second hand.
ÄTER GÄRNA: Enbart vegetariskt. Massor av godis, framförallt choklad. Ja, egentligen så onyttig mat som möjligt. Fast det går ju tyvärr inte alltid.
DRICKER GÄRNA: Latte. Coca/coca-light. Rött vin.
TRÄNAR: Gym och jogging.
TITTAR OFTA PÅ: TV och Internet.
LYSSNAR OFTA PÅ: Musik, som jag överhuvudtaget inte ens tänker försöka kategorisera eller börja räkna upp.
LÄSER: Elva minuter av Paulo Coelho.
PRENUMERERAR PÅ: Tusentals nyhetsbrev på nätet men inget som kommer i den riktiga brevlådan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits