Morgonstund har guld i mun

Sover inte alls bra nu förtiden!
Vaknar flera gånger per natt och har svårt att somna om och vaknar alltid innan klockan ringer, 07.15. (den gör det denna veckan, när sonen är hemma iaf)

Anledningen är att det är SJÄTTE DAGEN utan nikotin!
Går fortfarande över lag bra! Lite attacker emmellanåt men det funkar. Sockerfria tuggummi och halstabletter är numera högkonsumtionsvaror.
Jag har lyckats hålla mig ifrån godiset sedan i söndags!

Ska snart iväg och träna och sen på föreläsning. Slutar inte förrän 17.00 idag, men det känns helt ok.
The "new positive me" låter mig inte nedslås :)

I morgon är det bebispåhälsning och jag har köpt så söta kläder, storlek 56! AAAHHH

Mer kaffe, klä på mig träningskläder,äta ett äpple en halv smörgås och hajjoivajj!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits