Mhyklfsewoif

Vem fan har packat mitt huvud fullt med bomull?

Fan ta dig förkylning, om jag inte är frisk tills på torsdag, då jävlar ska jag knäcka dig!

Hmm, dagens lista sade att jag skulle förbereda och läsa in mig på nästa veckas lektioner. Gissa...
Men jag tog iaf fram schemat för den lärare jag ska vikariera för, så jag vet att första lektionen på måndag ska handla om judendomen.
Helt allvarligt  MÅSTE jag helt allvarligt ta tag i det i morgon. Har ju inte riktigt tid med det sen.

I morgon måste jag även handtvätta några BH:ar samt en blus jag köpte på loppis i söndags och som jag hade tänkt ha med mig. Tvättider i detta hus kan stundtals anses som en lyxvara. SICK!
Dessutom måste jag börja planera packning, det är ju hela TRE nätter vi ska vara borta.
Det är det värsta med att åka iväg, jag får verkligen ångest för vad jag ska ha med mig, på riktigt alltså. Tycker det är skitjobbigt att välja ut!

Är hungrig, är alltid hungrig och just nu jättehungrig! Ska äta soppa till middag idag igen, orkar inte stå och laga nåt annat nu. Soppa och smörgåsar med ost är gott och varmt!
Har ätit mycket frukt idag, en banan, två  äpplen och en apelsin. Tänkte dessutom göra fruktsallad med dessa ingredienser senare. Kan man äta FÖR mycket frukt? Då tänker jag naturligtvis utifrån ett kaloriperspektiv...

Ikväll är det hockey!! Känns dock lite avslaget efter Gustafssons hjärnsläpp...va fan var nu det? Passar verkligen inte ett lag som, älskade Tre kronor att bli förknippat med sånt jävla skit! Känns som någon form av gamla öst stats fasoner, eller nåt.
Kul iaf att få se Foppa och Sudden i samma kedja!

Vill att klockan ska bli 18.00 så att sambon kommer hem och vi kan ÄTA!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits