Måntaagg

Efter fyra timmars föreläsning mellan 08.15 och 12.00 har jag då kommit hem, ätit smörgåsar, godis och ostbågar och druckit fruktsoda. Samtidigt med detta har jag försökt skriva på inlämningsuppgiften och prata i telefon med M. Har gått överlag bra med allt, fast bäst med godisätandet faktiskt, Känner mig såååå jävla nyttig nu!
Magkatarren har med andra ord blivit bättre, tror faktiskt att mina två mediciner hjälpte till en del där.
Ser därmed inte gravid ut på grund av den just nu, istället ser jag gravid ut för att magen är fylld av godis, ostbågar och fruktsoda.
Hmm, det är meningen att vi ska äta middag om en timme. Jag är inte så himla hungrig faktiskt, wonder why...

Tror jag har fått kläm på två och en halv av fem uppgifter som ska lämnas in på onsdag kl. 12.00.
Känner mig dock helt avslappnad och likgiltig inför dem. Orkar inte bry mig om resultatet, bara jag lämnar in något så får det vara!

Kan inte träna förrän på onsdag. Gymet är stängt för begravning på e.m i morgon så jag tänkte KANSKE ta en joggingtur då i stället. Ska nog iaf träna på onsdag efter kl.12.00 :)

Snart kommer sonen och snart ska jag börja laga korv stroganoff till två köttätare som förhoppningsvis är mer hungriga än mig.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits