Kaboom

Jag försöker plugga.
Har som vanligt ångest över en inlämningsuppgift ,nummer hundratusenwhat under den här utbildningen...känns det som iaf.

Jag känner så enormt starkt motstånd att göra den, men jag vet ju att jag måste, det är liksom inget man kan komma ifrån om man vill ha sin jävla examen. Och det vill ju jag då.

Har dock tvingat mig själv att skriva en del eftersom tiden är ganska knapp, ska ju jobba hela helgen.
Det är fan inte bra att få bra betyg, det gör ju så att man pressar sig själv hela tiden och blir så jävla ambitiös och aldrig riktigt nöjd. Fan bättre att ligga på medel. Men just nu så skiter jag dock i om inte nästa betyg blir topp, vill bara bli klar med skiten och skona min stackars mage som ju för tillfället är i absoluta fokus, både genom att synas och kännas.

Var iaf och tränade för tredje dagen på rad. Körde dit direkt efter fyratimmarsföreläsningen och känner mig jävligt nöjd med det!

Nu ska jag stänga ner Word och tänker skita i uppgiften tills jag känner att lusten faller på igen, och om den inte gör det ikväll, shit happens!

Börjar för övrigt 07.15 i morgon.

Ska iaf ha en mysig kväll och titta på OS-invigningen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits