Jagr

Åh herregud, mens och nikotinabstinens är helvetets kombination av tortyr. Jag är numera officiellt en hetsätare och har nyss svalt det sista av julen, en jävla massa pepparkakor, vissa med ost och vissa utan samt sonens ganska stora chokladtomte som han hade sparat i kylen. Ska dock köpa ett digestivechoklad till honom i stället. Tror faktiskt att han tycker det är bättre (hoppas det iaf)
Har dessutom inte tränat på hela veckan e-som jag varit/är förkyld som fan. Detta beror ju nog iofs på mina två joggingrundor i lördags och söndags så lite motion har det ju iaf blivit på sistone.
Men jag börjar bli allvarligt oroad över mina matvanor, d.v.s socker och övriga kolhydrater och så fet mat som möjligt. Hur fan ska jag bryta mönstret? Sluta få mens och börja röka, snusa och tugga nikotintuggummi igen, is that it?

Iaf, idag fick vi beskåda en riktig hockeymatch! Tack som fan, TRE KRONOR!
Dessutom åkte Kanada ut och Ryssland är vidare!
Väntar nu på att få se vem som blir Kronornas motståndare på fredag men just nu ser det väl ut som om det blir Tjeckien.
Spelar iofs inte någon roll vem det blir, VI TAR DEM ANYWAY! Väl?

Vilken OS-dag det varit idag, Två Guld och ett Brons! Fan va bra vi är!

Mindre roliga nyheter, No Nueva Stockholmo tyvärr. Sambons systers pojkväns mamma är allvarligt sjuk och har nu blvit sämre, vilket gör att ett besök hos dem känns högst opassande just nu. Jävligt trist och jävligt irriterande då våra tågbiljetter inte går att avboka så 2300 kronor till SJ för NOTHING!
Men det viktiga är ju faktiskt att mamman blir bättre och då är världsliga ting sekundära.

Angående dagens lista, fick tvättat BH:ar och blus, vilket nu i efterhand inte var så nödvändigt. Skrev lite lektionsplanering om nordens geografi. Packa hann jag inte börja göra tack och lov, för fan vad jobbigt det hade varit att packa upp allting igen. Dessutom hade jag retat mig på att jag behövt lägga ner enorm tankemöda och vånda på att ångestfyllt välja ut vilka kläder som skulle tagits med. Nu slapp jag iaf det!
Sen kommer jag inte ihåg vad som mer stod på listan och orkar inte tänka efter.
Ska snart gå och lägga mig och fortsätta läsa Paulo Coelhos, Elva minuter. Mycket bra som allt annat med honom! Läste, Veronika bestämmer sig för att dö förra veckan och den sade mycket om livet, hur man bör uppfatta livet och hur man bör leva livet samt hur man bör se på sin omgivning. Paulo Coelho bär på så mycket visdom att man undrar hur den får plats i honom.

Det blir Tjeckien mot Tre kronor på fredag! Då jävlar ska jag heja, dricka vin och vara frisk som fan!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits