Grönt te med honung och ginseng.

Står och drar nu.

Har minsann varit och tränat idag igen, men ser fortfarande gravid ut. Jag börjar undra om det  verkligen är magkatarren som gör att magen är så svullen, eller om det helt enkelt är så att jag plötsligt blivit smällfet runt magen...Gravid är jag iaf inte!
Jaja sålänge jag kan skylla på magkatarren så...men jag börjar tvivla...

Carolina Gynning stod på stepmaskinen idag när jag kom till gymet. Jag tycker hon är supercool (ja, jag är snart 34) och som någon sa (Fredrik Virtanen kanske?) när hon var med i Big Brother, att hon gett den smarta bimbon ett ansikte, för visst fan har hon!
Sambons systers konstnärspojkvän hade helt andra saker och säga om kvinnan ifråga när hon kom på tal förra helgen. Han blossade upp i heta avskykänslor kan man väl säga :)
Konstnärer emmellan, men det var väl just det han reagerade på, att hon kallade sig konstnär. Som jag sa till honom så gillar jag hennes tavlor skarpt och hade inte haft något emot att pryda en vägg med något av hennes alster. Men det kanske hade varit att häda Barsebäck då...hmmm

Usch jag har sån ångest över ännu en inlämningsuppgift, ovanligt va?
Denna är dock verkligen svår och kräver engagemang, tid och kunskap. Jag ser helst att denna utbildningen till stor del genomlids utan nyss nämnda beståndsdelar. Dessutom fungerar jag som så att det jag tycker är jobbigt skjuter jag framför mig tills det bara exploderar i huvudet på mig.
Kalla mig tidsoptimist, förnekare eller kanske bara dum och ostrukturerad. Sistnämnda var ju iofs ingen nyhet.

Nää nog med svammel, nu ska jag ner i tvättstugan!

Kommentarer:
Postat av: Hans

Intressant att folk känner sig engagerade och tycker illa om offentliga personer. Förvånar mig. Måste vara att hjärnan tolkar det som en person i deras närhet.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits