From now on

En introduktion av dagen lista jag fann hos Lady Galadriel ,(nä, jag kan fortfarande inte direktlänka men om någon vill lära mig, fine!) hope you don´t mind...

Äter: Dricker kaffe med havremjölk. Ska ta en banan om en stund. Är oftast ingen frukostmänniska, förutom när jag är bakis :)
Dricker:
Se ovan
Lyssnar på:
Datorns surrande och mitt eget snörvlande.
Ska göra:
Kurera mig. Gå och handla diverse nyttigheter. Läsa in mig på- och förbereda lektioner till nästa veckas VFT då jag ska vara vikarie hela veckan. Bland annat i geografi som jag själv inte har läst sedan jag gick på Komvux och då endast A-kursen. Sen naturligtvis titta på OS.
Läser:
Frågorna jag svarar på samt mina svar till dessa.
Är:
Krasslig, hängig och PMS:ig, men ändå vid halvgott mod...
Vill:
Må skitbra! Komma underfund med hur jag ska inleda lektionerna om Nordens geografi, Romarriket samt Judendomen.
Humör: Har varit bättre men också mycket sämre.
Har på mig:
Något så fashionabelt som brun velourmorgonrock , vita trosor och blå ikeamorgonskor.
Dagens ord: Återstår att se...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits