En roman när morgonstund har guld i mun

Fatta tiden! 07.36 en lördag!
Ha då dessutom i åtanke att jag har diskat och redan druckit ett glas kaffe. Har varit vaken till och från sedan 06.00 ,men ca. 06.30 orkade jag inte ligga och vrida mig längre och jag orkade inte höra sonens snarkande i örat. Ja, han och sambon bytte säng i natt...

Funderar på att ta en morgonjoggingrunda om en stund. Får passa på när jag känner mig så på G för sen segar jag väl bara ihop. Enda invändningen är att jag igår drack en del vin och rökte några cigg, så kroppen kanske blir helt chockad av motion så tidigt på morgonen. Men va fan, jag känner ju för det så...
Undrar varför jag sovit så jävla dåligt...nu kan det ju iaf inte vara nikotinabstinens.

Ska till päronen i e-m/kväll och fira deras födelsedagar, 24 januari respektive 11 februari. Har köpt varsitt (eller skriver man varsett?) marinblått stort badlakan och ska köpa två buntar vita tulpaner  innan vi äntrar evighetsbussen. Alltså 146:an till Trelle är verkligen murderboring! På tal om murder, tänkte jag kanske gå och se, Murderball. Den har fått bra kritik och verkar vara jävligt intressant. Dessutom är jag  ju inte helt oinvigd i rullstolsrugby.

Förresten 1, jag fick jävligt bra omdöme på mitt arbete som jag lämnade in med största nonchalans och räknade nästan med att få komplettera. Hur fan gick det till?
Förresten 2, fan va coolt att DAMKRONORNA är i final!! Starkt jobbat, brudar! Det var riktigt kul att se matchen igår, eller jag såg bara sista peridoden så den var kul.

Hämtat mer kaffe med havremjölk. Bytte ut vanlig mjölk mot sistnämnda och undrar om det är p.g.a. det, medicinerna eller självläkning som min mage har blivit bättre. Kanske en kombination...Än sålänge har jag inte känt någon reaktion på vindrickandet igår iaf...

Har kommit på hur man kan delvis beskriva min personlighet. Den blir då en blandning mellan Jessica i BB (sambon tyckte vi hade mycket gemensamt) och Linda Skugge, iaf tonårsLinda. 
Håller på att läsa, Men mest av allt vill jag hångla med någon och känner så jävla väl igen mina senare tonår och tidiga twentysomething, förutom att jag inte umgicks med de coolaste mediepersonligheterna Sverige hade/har att erbjuda. Det var ju inte precis så att Per Hagman ringde mig för att fråga om vi skulle ta en fika... Han hade dock jävligt gärna fått göra det, idag!

Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till denna insikt än, får nog analysera den ett tag först.

Förresten 3, mina nya favoriter är pepparkakor med ost samt Kalle Anka kex med mjölkchoklad.
Ähum, jag måste nog börja tänka på min vikt.

JOGGA NU!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits