En odysse över alltings helvete

Vem fan är det som har något emot mig och beställt alla veckors jävelskapsvecka till mig?

Jag blir så jävla uppgiven och uppriktigt ledsen! Har varit ledig hela veckan och hade roliga planer för den och vad händer, jo den ena planen efter den andra går åt fucking helvete!
Inte ens frisk kan man få lov att vara. Har fan varit förkyld sedan i måndags och inte fan i helvete blir det bättre, nä tvärtom, för varje morgon jag vaknar har jag mer och mer snor i hela jävla huvudet, mer ont i hela jävla halsen och mer ont i hela jävla huvudet än dagen innan.

Skulle inte jag kunna förtjäna att iaf få må bra när jag är ledig? Nä för i helvete då ska vi se till att jag bara kan gå inom dessa jävla väggar och gnälla och förpesta för mig själv och omgivningen!

Jag är så jävla inihelvetes förbannad att jag fan skulle kunna sparka in väggen till hitlerissagrannen.
Dessutom håller jag på att tvätta, vilket suger ut de få krafter jag har kvar i min jävla kroppjävel.

Vi skulle för fan sitta på OLearys i eftermiddag och dricka vin och se på Tre Kronor, inte ens det kan livet ställa upp på. Vad fan har jag gjort för fel?
Jävla PISSLIV!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits