Dagens

Nu börjar det dra ihop sig. Två timmar och trettiofem minuter till nedsläpp. Nervigt faktiskt. Tänk att få hamna i OS-final!!!

Dagens lista sålänge.

Äter: Sesamknäckebröd utan smör. Snart även en banan.
Dricker: Grönt te med citrus, honung och ginseng.
Lyssnar på:
Datorns surrande. Mitt eget snörvlande. Tangentbordssmatter.
Ska göra: BLI FRISK! Sortera tvätt. Göra mig i ordning. Ta bussen till OLearys. Dricka vin. Heja på Tre kronor!!
Läser: Dessa frågor samt mina svar, som vanligt.
Är:
Förkyld. Nervös och förväntansfull inför matchen.
Vill:
Må skitbra! Att Tre kronor går till FINAL!
Humör: Ganska ok trots allt faktiskt. Har ju bestämt mig för att inte låta asförkylningen vinna.
Har på mig:
Hm, typ vinröda träningsbyxor. Marinblå lammullströja. Turkosa strumpor. Blåa Ikea morgonskor. Detta ska dock snart bytas till förmån för mörka Acne. Antagligen vit tunika/blus. Grå kostymväst. Några armband. Svarta höga mormorskängor.
Dagens ord: TRE KRONOR!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits