Ännu en snorgul dag

Äter: Har ätit en halv banan och ska snart/sen röra ihop en fruktsallad som kommer att bestå av mer banan samt apelsin och äpple.
Dricker:
Kaffe med havremjölk.
Lyssnar på:
Datorns surrande, mitt eget snörvlande och tangentbordssmatter.
Ska göra: BLI FRISK! Förbereda lektioner. Tillreda samt äta fruktsallad. Kolla på Anja. Tvätta BH:ar och blus. Packa. Beställa böcker från CDON. Senare, se på HOCKEY (förhoppningsvis en riktig match) och äta middag.
Läser: Dessa frågor samt mina svar.
Är:
Förkyld, febrig och skitarg för att jag måste bli sjuk just nu!
Vill:
Må skitbra! Bli klar med lektionsförberedelserna om nordens geografi, Romarriket samt Judendomen. Ha packat & klart inför i morgon.
Humör: Har varit mycket bättre men också mycket sämre.
Har på mig:
Ännu en morgon med något så fashionabelt som brun velourmorgonrock , vita trosor och blå ikeamorgonskor.
Dagens ord: SNOR

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits