Solen skiner i alla fall

Shit vad bloggen är seg och har varit det sedan i går kväll när jag skrev ett inlägg i kära vännen, M:s blogg. Det försvann i tomma intet efter att servern försökt posta det i en kvart ungefär. Får se om detta går samma öde till mötes...antagligen.

Jaa, här är det samma gamla visa som det varit de senaste veckorna - följetongen med examensarbetet continues.

Kom på att jag ska på kursarjulfest hos H på torsdag och blev mest trött. Ska ju köpa julklapp, julsnacks och alkohol tills dess och jag hade ju inte tänkt mig någon citytour dessa dagar. PUH.
Funderade en stund på att skita i det men så jävla boring får man ju inte vara. I like my kursare och är nyfiken på hur det går för dem i skrivarhelvetet. Ja ja, får se.

Alltså mina hyacinter är osynkade, efter en veckas instängdhet i sina blad har de nu äntligen börjat visa livstecken men den ena är way before. Slutar väl med att den vissnar när den andra slår ut. Förra året hade vi två som aldrig slog ut...Jag har nog ingen tur med de där vackra, väldoftande växterna.

ÅÅHH, tillbaka till eländet...

AAHH, nu kom posten, en ljusglimt i tillvaron = vilket spännande liv jag har nuförtiden.






Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits