Om allt och inget

Ja, då är det fanimej den andra december vilket innebär att man helt legitimt kan börja hårdfira jul.
Hardcore christmas is on its way.

Jag har ont i huvudet men vinet var gott.

Var i stan med mamma igår och hittade Whyred byxorna som Ytligheter visade i sin blogg för några dagar sedan. Jag blev förälskad direkt men trodde inte att jag skulle finna dem live,  lyckan var därför fullkomlig då Spirit hade dem och de satt som gjutet, ser faktiskt ut som om de är sydda för just mig. Det stora abert är dock att de ska kemtvättas. Bajs!

Vill inte sno bilden från Ellinor...men länka kan man väl göra...? :)


http://www.finnveden.nu/ytligheter/wp-content/themes/ytligheter/images/ownpic/bic_street.jpg


För övrigt är When we were yong med The Killers världens bästa låt just nu. Den är så jävla bra och vacker att det gör ont i hela kroppen av känsla! Även Timo Räisänen framkallar eufori med, Let´s kill ourselves a son fast The Killers vinner, ååhh den är så jävla fantastisk!! Också älskar jag Dannys version av, Öppna din dörr, fan vilken röst och känsla den killen har!! Hur fan kunde han åka ur Idol så tidigt, svenska folket är helt jävla inkompetenta! Men såklart är Marcus en helt värdig vinnare och det gör ju heller inget att han är snygg som fan.

Vilket svammel det blev av detta nu då!

Tror jag vill åka till Köpenhamn och gå på julmarknad, måste se till så att sambon kommer på samma tankar.  Frågan är dock om jag verkligen orkar...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits