GRRR

Tystnaden är gudomlig! Har den senaste timmen hört på någon jävla asfaltborr som håller på PRECIS UTANFÖR MITT FÖNSTER!
Men nu har väl borrarna frukost eller nåt, för det är helt tyst och det är HELT UNDERBART.
Alltså, ska jag tvingas lyssna på borren HELA JÄVLA DAGEN??
Jag sitter ju typ här och skriver...ja, eller i alla fall ska försöka, har fan fått analyskramp och vet varken ut eller in längre...
Men ingenting blir i vilket fall som helst bättre av en jävla asfaltborr!!

Usch vilken pissig start på dagen! Tack som fan hyresvärd, eller vem fan som nu än bestämt att här skulle borras just nu!

Update!
Det är fortfarande tyst och borraren går och samlar ihop krossad asfalt. Men vågar jag verkligen skriva detta...tänk om ödets ironi gör att borrhelvetet startar igen...
Förresten är det i morgon julkorten måste skickas för att komma fram i tid. Det blir till att skriva lite senare. Jobbig tradition det där. Man vet ju vem man får ifrån och känner då tvång att skicka tillbaka för att inte verka nonchalant och otacksam. Sen händer det ju att man får från någon oväntad och DÅ får jag ångest! Fast innerst inne tycker jag det är kul att skriva, det hör till jultraditionen på något sätt.
Tog bort ett stycke text från min uppsats och det känns så jävla skönt. SKALA! Nu vill jag bara hitta mer att ta bort...hmmm.

Kommentarer:
Postat av: M

Inte behöver du ha ångest för att inte skicka julkort t mig i alla fall!!! Ha.. Hinner inte själv i år,tror jag.. Ska duscha nu o sen ta mig till jooooobb.. Fy fan, men e fri imorrn!! Jiiihaa!
Lavv ya!

2006-12-15 @ 11:29:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits