Vad gör jag här?

Är ganska stressad men loggade ändå in här och funderar t.o.m på att göra en dagens lista...hauw damm får en bli? Slutar väl med att jag ännu en gång får halvspringa till skolan...
Men jag har ju en kursare som har en bra pakethållare och kommer cyklande någon gång under min färd, vet jag :)

Äter: Inget.
Dricker: Kaffe med sojamjölk.
Lyssnar på:
Min egen röst när jag pratar med mig själv. Läser bl.a. denna mening högt.
Ska göra: Mig i ordning. Gå/halvspringa till skolan. Ta del av två föreläsningar som jag inte ens kommer ihåg vad de skulle handla om.
Läser: Ingenting.
Är:
Ganska trött. Lite småfjantig.
Vill:
Bli pigg och ambitiös.
Humör: Trots allt helt OK!
Har på mig: Mellanljusa, Replay, morotsmodell. Vit spetsblus. Grön kavaj med orientaliskt mönster i. Vita, Stan Smith. För övrigt en jävligt trevlig historia bakom dessa. Berättande den i ett inlägg som försvann. Ska berätta den någon gång när jag har tid, vilket då INTE är nu.
Dagens ord: Hinna

Poss Haj

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Keep up the good work! Alltid läsvärt som fan även om det inte handlar om ett skit och det är väl det som utmärker en duktig skribent!

2006-04-04 @ 14:22:47
Postat av: Oktoberskorpion

Tack! :)

2006-04-04 @ 20:53:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits