Svårt det där med rubriker

Mitt i allt pluggande kom jag idag till en fruktansvärd insikt. Jag har skitdålig koll på ny musik!! Vad fan har hänt? Musik är fan fortfarande ett av mina största intressen. Musik är blodet i mina ådror. Musik är syret jag behöver för att andas.
Eller så kan man tona ner dramatiken och säga att musik helt enkelt är livsviktigt för mig...

Jaha, vad är det då som har hänt?
Jag kom på två tre anledningar till varför det blivit som det blivit,

1. Jag har nästintill slutat lyssna på P3, titta på Z-tv & MTV (ja, jag räknar detta som en anledning)
2. Har inte varit på konsert sedan...? SE!!
3. ANTIPIRATBYRÅN, above all egentligen. En stor anledning till att lyssna på P3 (förutom Hej Domstol & Christer) var ju att "hitta" ny bra musik och när man då inte kan/vågar ladda ner den (nästan) direkt fösvinner ju glädjen så smått....
Angående de uteblivna konsertbesöken sen vetifan, har jag ingen bra bortförklaring. Sanningen är i stället att jag är KASS, TRÅKIG och LAT! Så var det med det! Måste komma på ett sätt att bryta denna fruktansvärt negativa trend...

Har för övrigt idag varit produktiv. Var först i metropolen, Skurup och lyssnade på föreläsningar/information av /om Elevhälsan, Lokala resursteamet och olika Familjehusvarianter.
När jag kom hem skrev jag ihop två papers och har ikväll nästan skrivit klart ett tredje.

Gårdagens föreläsningar var förresten bottennappet i hela utbildningen. Marianergraven som en kursare sa :) Det är för helvete helt sjukt så dåligt det kan bli. Ibland verkar de fan tro att vi är dagisbarn och ibland verkar deras intelligensnivå ligga under dagisbarns. Något är stundtals jävligt fel. Positivt är iaf att flertalet kursare nu säger ifrån och visar sitt missnöje. Jag har antagligen redan gjort mig impopulär hos den ena kurshållaren genom att öppet dissa hennes upplägg och vissa frågeställningar och det med ALL RÄTT!!

Idag fyller (ja en halvtimme till gör hon) min underbaraste vän 35!! Grattis, hjärtat! ♥♥♥Hon och hennes dotter kommer hit på onsdag. Det var typ INTE igår vi sågs!! Inte i förrgår heller för den delen.

I morgon kommer en annan underbar varelse och förärar mig med ett besök, den till NÅÅÅRRRRLAND förrymda flatan är back in Malmoe under några dagar så vi ska dricka VIN och snacka massor av bajs. ♥

POSS HAJ

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits