Hello earth

Äter: Fruktsallad med Keso och solroskärnor.
Dricker: Tänkte snart göra mig lite jordgubbste med havremjölk.
Lyssnar på:
Min egen röst när jag pratar med mig själv.
Ska göra: Försöka skriva klart papert jag nästan blev klar med igår kväll. Skriva nytt paper om föreläsningen i förmiddags. Fila på lite intervjufrågor till en lärare jag ska intervjua. Laga middag och äta den.Träffa flatan och dricka vin med henne. YEAH!
Läser: Ingenting.
Är:
Blandning mellan trött och på G.
Vill:
Vara klar med skolarbetet för idag.
Humör: Framåtskridande.
Har på mig: Mellanljusa tighta, Denimbirds. Svart linne med vita prickar. Grön kofta. Lång tunn silverkedja med två små hjärtan i. Kum kum ringen.
Dagens ord: Påskris (har jag köpt idag, med rosa/lila fjädrar i)

Mhmm, då fastande jag här, stirrandes in i väggen en stund. Åååhhh vad jag blev tråkigt off nu. Kamm Ånn Nauw!

Förresten 1 så klättrade ju Rödhökarna igår tillbaka in i elitserien. Kanske hade varit på tiden att börja följa dem igen då?!
Förresten 2 så tror jag att lite musik och te kan få mig back on track igen. Ska fan skriva som sadan snart!

Sålång

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits