Ett påskägg hit och ett påskägg dit

Dior

Dessa är numera mina! De stod i solglasögonstället  på, Synsam och bara skrek ut mitt namn, så de fick följa med hem i utbyte mot en SMÄRRE summa pengar, men det var de värda och jag vill aldrig att solen ska sluta lysa :)

Kom hem från Lund för cirka en timme sen. Var på påskmiddag hos svärmor, trevligt men känner mig som en tredubbelt upp stoppad korv och det är  ju lite jobbigt!

Hade för övrigt en underbar uteserveringsdag igår. Sonen följde med mormor till broren och passade kusinen så det blev ju en oplanerat barnfri dag och natt. Gick ner på Möllan vid 14-tiden och satt där hela eftermiddagen och hinkade öl, nu är det nog fan vår! :)

Hoppas på bra väder i morgon med. Tänkte nämligen ha picnic med K & M då. Sitta i gräset och äta fetaostsallad och dricka vitt vin med mina, Dior Glossy låter väl enbart perfa!! Ha ha :)

Glad Påsk



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits