Det är synd om människorna...

SÅ FAN HELLER!! ψ

Alltså, jag tycker att vårt samhälle börjar likna ett jävla PMS kollektiv. Allting blir gnälligare och gnälligare för varje dag! Herregud, vi tåler för fan ingenting mer. Nä fy fan vad vi är bortskämda. Folk verkar ha glömt eller aldrig lärt sig att ta tag i sitt eget, att se om sitt eget hus, att som  man bäddar får man ligga, att inte förlita sig på att andra ska finnas där när saker och ting rasar, att ta kritik, att vara förnuftiga att helt enkelt stå upp för sig själv på ett vettigt sätt!
Och jag undantager inte mig själv från detta patetiska kollektiv, NEJ jag är i hög grad en del av det!

HALLÅ MÄNNISKOR, VAKNA och gör något åt ert eget för fan!
ÅHHH vad jag är anti, det bara rasade över mig och jag känner det alltmer för varje dag som går, hur jävla lamt allting är. Sluta gnäll, det ska iallafall jag göra!

En dagens...

Äter: Inget men får väl äta ett äpple eller nåt innan jag drar till skolan.
Dricker: Kaffe med fet mjölk. Undrar hur magen tar det...
Lyssnar på:
Min egen röst när jag pratar med mig själv. Snart någon musik.
Ska göra: Tvätta färdigt en maskin. Duscha. Göra mig i ordning. Till skolan och träffa analysgruppen. Handla presenter till I & M. Sen orkar jag inte redogöra mer  för idag!
Läser: Ingenting.
Är:
Blandning mellan glad, anti och lite upprörd men nog mest helt OK, typ glad
Vill:
Vet faktiskt inte. Lite rörigt i postkontoret just nu. Kanske ha struktur i tillvaron.
Humör: Se ovan.
Har på mig: Kleinblå (ha ha ha vad jag längtat efter att få använda detta patetiska modeord, ÄNTLIGEN!!) kortärmad top med vitt tryck. Svart/vita träningsbyxor. Har inte en aning om vad det blir sen. En vild gissning, Jeans?
Dagens ord: UPPVAKNANDE

Jaa, musik! Sij Jo



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits