Blogg away from home

Första gången jag bloggar hemifrån! Strange.
Är på sambons jobb och ska bada, basta, sola och dricka vin. Sonen sitter sidan om mig och spelar Gameboy. Perfekt inledning på en "långhelg".
 
Första klunken vin tagen så nu orkar jag inte blogga mer. Får väl bara avsluta med en dagens.

Äter: Inget.
Dricker: Vitt vin - Oude Kaap.
Lyssnar på:
Last days of April - Two hands and ten fingers.
Ska göra: Sitta här på kontoret en stund till och dricka lite vin. Sen ner till "relaxavdelningen" och bada, basta, kanske sola och dricka mer vin. :)
Läser: Ingenting.
Är:
Trött, lite krasslig men ändå väldigt glad över att vara här och ha en stundande helg framför mig.
Vill: Må liite bättre annars inget annat än att vara här i denna stund.
Humör: BRA!
Har på mig: Svart kofta. Svart linne. Svarta strumbyxor. Beige knälång ballongkjol (de heter väl så, de som har gummiband vid slutet...typ?) Svart/vinröda flats. Kum kum ring. Pärlor i öronen. Utomhus har jag svart kort "rockersskinnjacka" & brun virkad sjal.
Dagens ord: Helg!

Fan va trist blogg det blev..öööhh. Ja ja skit i det, det är ju min lilla dagbok.

Sug o svälj trevlig helg. Muhaha, moget va :)

Poss Haj

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits