Babbel

Jag är väl egentligen inte sådär jättesugen på att blogga och har egentligen inget sådär jättemycket att framföra. Känner mig mest tvungen.

Får väl sammanfatta de senaste två veckorna: påsk, fest, 14:e våningen på Radisson Sas Hotel i Köpenhamn, VFT, jobb...tja that´s about it.

Steg upp helt i onödan idag, 06.10 bör väl påpekas, och gissa hur pigg man är då en måndagmorgon=inte ett jävla dugg pigg utan precis tvärtom=nästintill DÖD.
Ja, iallafall när jag kom fram till Skurup mötte jag min "andrahandledare" i trappan (min vanliga handledare jobbar inte på måndagar) och hon var då på väg därifrån för att hämta material en annan lärare glömt. Efter det skulle hon köra hem och titta lite på det och skulle alltså INTE komma tillbaka. De har temavecka på skolan nu vilket gör att ordinarie schema inte gäller.
Jaha, det var bara att klä på sig ytterkläder igen och trava ner till stationen för att ta vändande tåg tillbaka till Malmoe.Som det kan bli!

Istället har jag då handlat kläder till sonen, mycket välbehövligt. Än så länge blev det ett par mörkblå, Adidas som jag nu tror blir för stora, 37:or...hmmm. En grå, svart och vit "camoanorak" som jag HOPPAS han gillar, annars får han fanimej ha den ändå...MUHAHA! Ett par jeans. En jacka till, en svart nylonsak som är tänkt att ha i skolan där smutsen härskar.

Nä, nu orkar jag verkligen inte skriva mer! Ska plocka undan lite o sånt innan da son kommer hem.

Hej hej leverpastej!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits