Stilla natt... men heliga natt vetifan

Men mörk är den iaf! Och kanske t. o. m lite helig. Det beror nog helt och hållet på vem som betraktar den.

Tittade just ut och det var släckt i alla fönster.

Antingen har alla andra oxå haft en lugn hemmakväll eller så är de ute och festar eller så har de festat och däckat, alternativt somnat normalt eller så sitter de och trycker i mörkret eller så ligger de och trycker i mörkret eller så gör de något helt annat...typ.

Varför bryr jag mig? Jag tycker ju bara det är så jävla skönt att sitta här i mörkret.
Natten är en bra tid att sitta och tycka att det är jävligt skönt att sitta och tycka att det är jävligt skönt.

Så jag bryr mig således inte
Tyckte bara det var lite konstigt att det var släckt överallt.

Kan inte få, I need some fine wine and you, you need to be nicer ur mitt huvud! Jävla bra låt!
Synd att sambon sover annars hade den fått spelrum även utanför mitt huvud.

Annars kan man ju alltid börja nynna på David Hasselhorfs, Freedom!
Den går inte av för hackor den heller!
Men man måste ju samtidigt se videon, när han lagom bredbent gungar i takt med sina halvböjda knän och knyter sina händer i stark inlevelse, I´ve been looking for freedom, since I left my hometown...

Det om något är ett HALLELULJAMOMENT!

Nä, nu ska jag leta efter John Blund!






Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits