Sjuk

jag avskyr, hatar (samt alla andra okvädningsord  jag inte kan komma på nu,man kan använda som
 
synonymer) att vara sjuk!!

Känns som om någon har sprutat upp massor av vatten i pannan och näsan samt tänt eld på mina luftrör.
Tror jag har snutit upp en toarulle sedan i går kväll och det är fan inget lambi så man ser ut som en jävla

clown runt näsan. I feel pretty oh so pretty.



Att bara masa sig upp från sängen till datorn medförde en kraftansträngning av det formatet att jag helt

enkelt måste sitta kvar här tills någon form av ork har kommit tillbaka. Men jag får panik över att bara ligga i

sängen, hur jävla kasst jag än mår! Va fan, finns väl bättre saker att göra!

Och tack som fan kropp att du måste bryta nu precis när skolan började, har varit ok hela jävla sommaren

men NU, då jävlar ska vi jävlas!

Kan väl iofs ta åt mig lite, eller ganska mycket av äran att ha sjukat ner mig. Denna sommaren, har ju varit

så ohälsosam det bara går och helgen var inget undantag. Men man har ju kul under tiden i alla fall,

hjälper dock inte just nu!


Hösten får väl bli lite mer hälsosam, ska iaf röka mycket mindre när jag festar!!!



Nä, nu måste jag till soffan och lägga mig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits