Porrlampan

lyser sitt röda porrsken  vid sidan om datorn och jag sitter här ännu en natt.

Festfri 2 veckor!! Jävlar i hoppet va fan?!

Men så blir det ju med sjuk son, därav 4 avbokningar av aktiviteter denna helg, helt bulligt som han hade uttryckt det!

Tittade på Robinson innan och gissa om rutan blev svart precis när ö-rådet skulle börja?
Något fel med antennen eller nåt för grannen ringde på en stund senare och frågade om vi hade tv-bild, nope har vi inte!
Fast den kom tillbaka lite senare men då sket jag i vilket för då var ju ö-rådshelvetet och programmet i övrigt oxå för den delen, redan slut.

Har som tur är fallit för Cheap Monday hysterin och var idag och inhandlade ett par mörkgrå men har fortfarande svårt att förstå att man kan köpa snygga jeans för 400 kr! Helt underbart sjukt!
Finns ju dessutom i flera färger så nu kan min jeansbesatthet få fullt utlopp utan att gräva stora hål i min opraktiska börs.

Nu är Äcklet utläst och den var intressant även om jag nog inte ägnade den tillräcklig uppmärksamhet och koncentration för att förstå det äckliga fullt ut. Men visst har den sina poänger i äcklighet och eftertanke.


OM jag hade kunnat lyssna på musik jättehögt nu, vilket jag inte kan för att jag då väcker en sovande son och en sovande sambo, hade nattens låt varit, Mew - Special. Men istället får jag väl fortsätta att lyssna på datorbruset som överröstar tystanden.

Eller så går jag helt enkelt och lägger mig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits