Idag har jag haft ett liv

för jag har äntligen orkat ta mig utanför dörren och varit på föreläsning.

Men jävlar vad jobbigt det var, dels att stíga upp 06.30 och dels att överhuvudtaget ta sig till skolan på cykel. Var helt genomvåt av svett och alldeles darrig i kroppen när jag kom fram. Vi talar då om c.a 10 minuters cykelväg...

Men alldeles alldeles underbart att se omvärlden, träffa trevligt folk och få lite intellektuell stimulans.

Helgen kommer därmed att bli mycket mycket lugn, nu måste stackars kropp få vila och bli frisk!



Har för övrigt precis diskat en äckeldisk som delvis bestod av en ingrodd soppgryta och tallrikar från i måndags och jag kan säga att det inte var så jävla mysigt.



Läste en underbart vacker text som 
http://klumpe.blogg.se/ lagt in i sin blogg och länken kommer här; http://klumpe.blogg.se/090905120958_fin_text.html.

Hmm, jag har inte riktig koll på det här med att lägga in länkar vilket säkert är väldigt uppenbart, får nog kolla upp det där. Ser inte riktigt ut som när andra gör det.


Nu ska jag lägga mig i soffan och plugga lite!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits