Bloody hell

nu vill jag ut och vara social, vill fan inte ligga här och hosta och snyta mig mer!

Dessutom känns det jävligt pissigt att missa föreläsningar precis i början av terminen.



Framförallt vill jag träffa folk!

Jag behöver social stimulans, är så jävla trött på väggarna här inne och på de alltmer gulnande löven i vårt vackra träd där ute. De börjar i allt större utsträckning falla till marken nu.

Och ändå har jag bara varit hemma två dagar...


Ikväll är det fotboll och hur jävla kul är det att se på fotboll när man är helt jävla förkylningsdäckad. Jag vill se fotboll på Glorias!

Fast huvudsaken är ju iaf att våra blå- och gula  hjältar vinner, så vi kan slappna av mot Kroatien!


Jag vill träna också, var ju såå skönt att komma igång efter latsommaren förra veckan, ett jävla bra pass blev det, med introduktion av en ny maskin, "ballpressaren" på schemat. Så nu slipper jag de glädjedödande knäböjen o. dyl.

Men det verkar som om ballarna får vänta ett tag på att pressas...istället får jag väl återgå till soffan och hoppas på att tv-n kan bli min länk till någon form av social samvaro...blaha!




I don't want to get over you.
I guess I could take a sleeping pill and sleep at will
and not have to go through what I go through.
I guess I should take Prozac, right, and just smile all night
at somebody new.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits