Äntligen

har fyllona gått på fest! :)

Nää, så farligt var det inte, det var kul att träffa O och ta ett, eller två glas vin med honom men jag är ganska sliten efter praktfyllan igår, där min fina skepparkavaj blev ett minne blott någonstans runt Värnhem...

Jag dricker nog för mycket ibland...kanske, eller, jo, eller...jo! Skurup!

Just nu är tystnaden underbar, hör dock tonårstjejens tonårsfestmusik i bakgrunden men det stör inte det minsta.
När fyllona skulle gå gick O och ringde på hennes dörr för att prata lite tonårsprat (gissar jag) och då frågade hon mig om jag ville vara snäll att inte berätta för hennes mamma att hon hade fest.
Jag lugnade henne med, det är lugnt, klart jag inte gör det, de verkar inte ens ha någon alkohol på festen så va fan då?

Vilket underbart väder det har varit i dag! Det är fan snart oktober och sommarvärme, det firade jag och K med några öl i pildammsparken, helt underbart!
Nu är jag dock helt slut så sängen är inte helt otänkbar ganska snart.

See ya någon annan gång.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits